lördag 24 januari 2009

Sultans Of Swing

Hörde ni mitt glädjevrål igår? Haha. Underbart. Jag följer inte Let's Dance mer än via tidningarnas hemsidor, men jag håller en tumme för Magnus Samuelsson. Lite lokalpatriotism sådär, det är trots allt inte så långt till Kisa härifrån.

Ikväll är det hockey igen, MODO - LHC. Vinst lär krävas för att behålla serieledningen. Men den kan vara i fara även vid vinst, så jag hoppas verkligen att Frölunda kan vinna mot HV. Jag har inga större förhoppningar om dagens match. De möter ju ett "bottenlag", och vi vet alla vad som händer med LHC då. Tror jag ska kolla på handbollen istället (och därmed göra en Catrine), för det brukar gå bättre när jag inte kollar. Resultaten i de matcher jag sett den här säsongen är ett bevis på det.


Dagens låt: Dire Straits - Sultans Of Swing

Inga kommentarer: