måndag 4 maj 2009

Bakterieodling

Alla planer jag hade på att stråla mitt armband för att ta död på det som skulle kunna finnas där visade sig vara onödiga. Vi läste av resultatet av bakterieodlingen idag, och det visade ingenting. Knapparna i hissen och entrédörren däremot, dom var äckliga. Hu.

Glömde nämna att när vi var ute i Vidingsjö så letade Emil efter ormar. Fy fan! Hade han hittat en hade det hörts, det kan jag lova. Det räckte med alla spindlar vi hittade.

Det är ju hockey-VM. Och jag gör precis som jag brukar, sitter och gapar framför TV:n. Sveriges spel har väl varit sådär, men vändningen mot USA var grym! Dagens match mot Frankrike missade jag, var i skolan när den började. Men tydligen så upprepade Liv det han gjorde vid straffläggningen mot Lettland. Jaja, då borde hela Elitserien känna till den svagheten nu. Bra.

Omarks och Thörnbergs samarbete mot Schweiz förresten, mycket snyggt.


Skorna jag köpte häromdan var förresten väldigt sköna att gå i. Tro det eller ej. Mina knän protesterar inte alls, och vanligtvis gör dom det efter en dag i skor med minsta tillstymmelse till klack.

1 kommentar:

DINA sa...

Snygga skor! provade likadana men de var för stora och därför passade de inte :( lite surt ;)
PUSS /Miss d.