lördag 9 april 2011

Nöjd x3

1: Grymt trevlig dag igår! Shrekspelande, fånigheter på balkong, musik och sedan en grymt rolig föreställning av Jonas Gardell.

2: Ställde mig på Nathalies våg igår och fick en liten chock. När jag var magsjuk gick jag ner 3,5 kilo, och igår upptäckte jag att jag inte bara lyckats hålla nere de kilona, jag har gått ner 4 till! När jag började äta p-piller pratade barnmorskan om att man kunde få ökad aptit och sockersug, så jag bestämde mig helt enkelt för att bara tillåta mig själv att äta godis på lördagar, och det har visst gett resultat :) Vem kunde tro det, Hannah har lite disciplin!

3: Södertälje spelar i allsvenskan nästa år!

3 kommentarer:

matilda sa...

Stor tumme upp på att det blev tälje istället för modo som fick lämna serien!

Sen dom två andra punkterna där lät inte heller illa ;)
(så länge att försvinnande kilon hos dig är bra för kroppen och inte något annat) =)

Nej 5-3 i hockeyn var verkligen inget att glädjas över... Men bortsett från resultatet så var det en riktig upplevelse! :)

Okej, men vad skönt att du hittade suget igen, hoppas jag gör det också :) Känner mig så sjukt less just nu, vill bara att tredje året ska vara över!
Jag söker "grundlärare med fritidsinriktning" (vill säga fritidspedagog, haha) i umeå som första val, sen samma utbildning fast i andra städer efter det :)

Catrine sa...

Jag hatar punkt nummer tre.
Idag var första gången jag sa den meningen högt. "SSK spelar i Allsvenskan."

Så förbannat jävla tråkigt. Att dom aldrig lär sig. ALLA "roliga" matcher är ju i Elitserien. Mot AIK, LHC, FBK och alla andra jävla hatlag. Och att AIK gick till semi. Och att dom snodde Videll.. Ja. Jag orkar inte ens tänka på det. Tur man har en virvelvind hemma som blåser in lite annat i skallen på en :)

Hannah sa...

Haha Catrine, det var nog tur att du inte läste det sms jag fick av pappa efter att kvalserien var färdigspelad. Tror du hade blivit lite sur ;)

Det är så skoj att följa Neas utveckling, även om det är på avstånd. Händer ju massor hela tiden nu! :D