fredag 15 juli 2011

Ensamkväll

Jag fick just ett städryck, och det är inte ens min lägenhet. Vad är det för fel på mig?

Jag har en ensamkväll då Jonas är i Stockholm och kommer hem sent. Skönt ur synvinkeln att jag kan spela vilken aggrotech jag vill utan att någon kollar konstigt på mig, haha. Även om jag för tillfället har snöat in på industri och då särskilt KMFDM. Dock trist att inte ha någon att prata med, och ännu tristare att få gå och lägga sig ensam. Men det är väl nyttigt det också.

Äta chips och spela Backpacker 3, det blir min fredagkväll det. För övrigt så blir jag helt fel av att jobba på helgerna och vara ledig i veckorna, vet knappt vilken dag det är.

Bild från förra helgen, utsikt från Brahehus

2 kommentarer:

Sofie - Mamma till två små sa...

Skönt med en solo-kväll ibland.. Kunna släppa helt och bara vara!

Sv: ja brysselkex var minsann inte så svårt att göra som jag trodde.. det svåra var att färga sockret, haha :)

matilda sa...

Städryck - då *måste* man få poäng i duktighet! ;)

Jaha hahha, ja vi var alla nyktra och fina på morgonen ;-) Det var först då vi träffades, vi hade tid för fotot kl 06.45, kanske inget att hurra över :o Men då hade vi efter det 4 timmar på oss att ha kul med klassen tills vi skulle vara vid kyrkan!