tisdag 3 januari 2012

Utmaning

Jag måste faktiskt börja med att skryta lite om hur duktig jag är på att göra lasagne. Dra åt skogen vad god den blev!

Så, avklarat. Det jag egentligen skulle skriva var:

1)VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Gick på högstadiet och älskade skolan. Spelade fortfarande fotboll. Vi hängde oftast hemma hos Linn eller Carro, spelade tv-spel, snackade skit, lyssnade på musik, tog fula bilder. Var ofta i simhallen, och så får vi inte glömma de fantastiska banden som spelades in!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Läste fristående kurs i statsvetenskap, bodde fortfarande kvar i korridoren och vi smög mellan rummen.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Sura nappar/flaskor, popcorn, chips + dip, jordnötsringar, ostbågar.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Finns för många att välja på, sångtexter har en förmåga att fastna i mitt huvud.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Jag (vi) skulle köpa en lägenhet. Dessutom skulle jag betala tillbaka studieskulden, resa och antagligen skämma bort min omgivning.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Skruvad självbild, dålig självkänsla, långsint, kort stubin, har en förmåga att förstora saker och göra det värre än vad det är.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Umgås med vännerna, fotografera, skriva, spela spel, se på hockey,

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Onepiece, uggs, shorts som börjar precis under brösten och slutar precis under rumpan, LITA-skorna, jumpsuit.

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Dator, tv, xbox, pärlor, lego.

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Alla som vill.

Inga kommentarer: