söndag 17 januari 2010

Sista dagen i frihet

Imorgon börjar skolan igen. Det kommer bli intensivt, med tanke på att vi ska läsa in Kemi B på 3 veckor. 3! Hej kemibubbla.

I fredags var jag och Nathalie ute. Förfesten bestod av tv-spel (vin och GTA är en bra kombination!) och ett litet missöde med en vinflaska... Haha! Efter att ha misslyckats kapitalt i tv-spelet begav vi oss ner till stan och Platens. Lite häng, lite dans, mycket skratt. Efteråt blev det taxi, mat på Statoil och så hittade vi något bubblande i en brunn. Bra kväll!

Igår gjordes det inte många knop. Tv-spel, musik och bara allmänt lugnt. På kvällen kom Unna förbi en sväng och vi kollade på Friends.

Idag ska jag göra matlådor, och jag har ingen aning om vad jag ska laga. Tips?

Obligatorisk ego-bild

Hur man inte öppnar vinflaskor

Det bubblar!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Hihihi, jag älskar bilderna Hannah! Det var en riktigt bra utekväll/kväll/natt/morgon. Måste göras om! :)

...och jag gillar bilden med vinflaskan. Hahaha!