lördag 22 maj 2010

"Dissektion, en transa och en heting. Vad mer behöver man?"

Igår hade vi sista lektionen på basåret. Sista! Var har tiden tagit vägen? Känns som att det var igår vi började.

Större delen av dagen bestod av plugg, med avbrott för glass och skitsnack i solen. Sedan var det dags att hoppa in i duschen och göra sig iordning inför kvällen. Jag och Suz skulle ner till NH och se Billie the Vision & the Dancers. Och så bra det var! Grymt bra spelning som avslutades perfekt med Nightmares. Riktigt bra kväll. Men fan vad Malmslättsvägen är jobbig att cykla.



Inga större planer för dagen. Plugg, matlagning och Sverige - Tjeckien i semifinal, det är allt. Och kanske leta upp min DVD-kontroll. Jag verkar ha sovit bort den då den låg på nattduksbordet när jag somnade, men inte när jag vaknade?

Inga kommentarer: