onsdag 27 april 2011

Drivrutin

Jag är sur. Fick tillbaka min dator i måndags och nu saknar minneskortsläsaren drivrutiner. Kanske inget större problem, förutom det faktum att det inte finns några att ladda ner någonstans. Dessutom verkar den tycka att det är roligt att ta bort min bakgrundsbild då och då, så att det bara är svart.

Nåja. Förhoppningsvis klarar den sig till efter sommaren.

I söndags träffade jag Sofie, Hugo och Leah för första gången på alldeles för länge. Vi hade picknick vid en lekpark, gick en promenad så att barnen skulle somna (jo tjena, Leah vägrade sova) och diskuterade hur tramsigt genus har en tendens att bli.

I måndags började vi måla min lägenhet. Det går framåt!

Nu ska jag laga mat och sedan släpa mig till skolan. Trots att jag mest vill avlida pga mensvärk.

Inga kommentarer: