tisdag 14 juni 2011

Den fjortonde i sjätte

Det här går verkligen inte till historien som någon spännande dag. Har handlat och städat, och snart ska jag börja laga mat. Jag lovade visst en viss herre att göra potatisgratäng idag. Vad bortskämd han blir förresten, igår fisk i ugn (som fick högt betyg, trots viss skepsis mot det faktum att receptet innehåller ketchup) och idag gratäng. Men snart börjar jag jobba och då är det min tur att bli bortskämd med mat! :D

Att vara normal på kort är tråkigt. Så det så.

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Fisk i ugn med ketchup? det där lät spännande... :)

SV: salt, honung, spenat och sen är det ngn grej till dom inte ska äta under året. Men som sagt lite sunt förnuft och att ta det i barnets takt så ska det nog gå fint.

Anna hon ska bli mitt lite duktigare barn hade jag tänkt haha... Svärmor ska inte få förstöra henne med godis och sånt direkt... tar det lite lugnare... haha :)