fredag 9 mars 2012

Friday, friday

Gotta get down on friday....
Haha, ett av våra uppdrag under nolle-p var att önska just den låten på HG, och efter det har den fastnat.

Det har varit en lång vecka, fylld av makroekonomi och hockey. Det som i början av veckan kändes förvirrande angående ekonomin känns nu lite klarare, även om det är mycket begrepp och benämningar att komma ihåg. Och angående hockeyn: herregud! Snacka om att slitas mellan hopp och förtvivlan, det var en helt galen berg- och dalbana till match. Givetvis är jag besviken på att laget inte hamnade bättre än på tionde plats, men de lyckades undvika kvalserien och det var det viktigaste. För de hade inte haft en chans där.

Jag är dessutom besviken på mitt tentaresultat i juridiken. Det kändes jättebra och som att jag borde ha klarat den, och vad händer? 3 jävla poäng från godkänt! Så störande, men tack och lov är omtentan snart. Kunskaperna sitter fortfarande färskt i minnet och nästa gång ska jag argumentera skiten ur tentan. Så det så.

Dagens bästa: Jonas har jobb fram till sommarlovet. Grattis älskling!

2 kommentarer:

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är själv rätt besviken på hockeyn ;) Fast jag är ju på HV´s sida - men de har inte presterat så bra, men vi får se hur slutspelet går nu iaf :D

Sofie - Mamma till två små sa...

Så jäkla kul att han fått jobb! Mindre kul med din tenta men skönt att du är taggad för att göra om iaf!

Sv: så jäkla trist när man inte hittar sin stil med möbler och hem!
men vi köpte bordet! Vi gjorde verkligen det. helt under att vi kom överrens och tog ett beslut! Dock så var det bara bordet dom hade hemma och stolarna levereas senare...