måndag 9 juli 2012

Flytt avklarad

Snabbt gick det tack vare snälla föräldrar som kom och hjälpte till. Det är fortfarande lite rörigt då vi behöver en bokhylla till. Jag visste att vi hade många spel, men att alla spel och filmer skulle ta upp nästan en hel bokhylla hade jag inte riktigt räknat med. Så det ligger en del böcker kvar i kassar, men annars börjar det likna något nu. Är lite lampor och gardiner som fattas.

För övrigt tycker jag att det är ett väldigt roligt sammanträffande att när mamma och pappa flyttade ihop fick de en gjutjärnsgryta i inflyttningspresent av pappas mormor, och vad fick vi av Jonas mormor? En gjutjärnsstekpanna! Helt underbart, den kommer användas flitigt.

Annars så färgade jag håret rött igår. Tröttnade på det rödbruna så nu ska jag vara vara röd. Idag har jag jobbat och fikat med Nathalie på Gusto i Mjölby, mycket trevligt. Fick dock springa som en galning för att hinna med tåget sen, haha.

Nu ska jag slänga mig i soffan bredvid min sambo (!) och spela lite. Ciao!

Inga kommentarer: