fredag 17 januari 2014

Jag kan andas igen!

Idag har vi haft redovisningar i kursen utredningsarbete, och det är så himla skönt att det är avklarat! Det blir nog någon komplettering, men det spelar ingen roll. Det allra jobbigaste är nu gjort. Märkte även en intressant grej med mig själv idag. Jag var väldigt nervös innan, ända tills vi klev in i lokalen. När seminariet väl började försvann allt, och det är nog första redovisningen som har känts så. Fantastiskt framsteg av någon som tidigare har velat kräkas av bara tanken på att prata inför mer än två personer!

Jag är ganska nöjd med mig själv idag, och nu tänker jag njuta av en ledig helg innan nästa kurs drar igång. Nu blir det en termin med enbart statsvetenskap och det börjar med en fortsättningskurs i metod. Så länge den är mer strukturerad än första kursen blir det nog bra!

Nä, nu ska jag återgå till att titta på Luleå - LHC. Det går inte så jävla lysande, men jag hade inte väntat mig något annat eftersom det är en bortamatch. Det är nästan så att de borde plocka med sig Cloetta center-skylten, så att de tror att de är hemma...

Igår på Bar BQ. När ölen inte smakar öl tycker till och med jag att det är gott!

Inga kommentarer: