onsdag 20 maj 2015

Filosofie kandidatexamen - statsvetenskap

Idag har jag skickat in min examensansökan. Det känns givetvis väldigt bra, men främst känns det helt galet. Jag är faktiskt klar. Det blev en examen till sist. Det blev inte den vägen jag trodde det skulle bli när jag klev in på LiU i augusti 2009 och det blev ingen rak väg, men det blev en fantastiskt rolig väg som har gett mig så mycket mer än "bara" en examen. Att söka basåret 09/10 och flytta till Ryd i december 2009 - helt klart mitt livs två bästa beslut.

Angående sista bilden: varva det med att slita sitt hår över språket i vissa böcker så är den ganska träffande.

1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med två små sa...

Livet går inte alltid dom vägar man tror men kan bli så otroligt bra ändå ju!

Sv: Jag gav upp efter Måns, haha. Var så trött, haha.
Emil starta ipaden så hörde vi alla bidragen halvsovandes i sängen men Emil satt och såg hela röstningen och allt.
Längesedan jag missa slutet på eurovision men var för trött, haha...
Åldern måste det vara