torsdag 31 augusti 2017

En torsdag i sportens tecken

Sitter och tittar på LHCs träningsmatch mot Örebro. Det ser väl lite sådär ut om jag ska vara ärlig, tur att det är försäsong. Dock inte helt värdelöst, försvaret och boxplay fungerar. Pajen fortsätter vara grym på att döda utvisningar!

Nähä, nu gjorde Örebro 2-0. Jag är dock inte nämnvärt upprörd och tänker sätta mitt hopp till dålig försäsong = bra säsong!

Att jag inte är nämnvärt upprörd beror också på att min hjärna är som mos efter den här arbetsdagen. Förmiddagen ägnades åt att upprätta en handlingsplan, vilket i sig inte är särskilt svårt. Men allt räknande, resonerande och alla turer på vägen - ugh!

När den här matchen är slut ska jag slå över till VM-kvalmatchen mellan Sverige och Bulgarien. Kom igen blågult!

Inga kommentarer: