söndag 7 april 2019

Fyndsöndag

Jag har fått dille på hudvård och då särskilt ansiktsmasker! Härom veckan köpte jag The Ordinarys omtalade "blodmask", jag väntar på ett paket med 5 olika från Peter Thomas Roth och idag gick jag loss lite i Dollarstores sortiment. Föredrar helt klart peel off-varianten, det är något väldigt tillfredsställande med att dra av den torkade masken... :)

På tal om blodmasken, den innehåller AHA- och BHA-syra så ska ni använda den rekommenderar jag inte att ha små sår på den hand ni applicerar den med. AJ SOM FAN!

Massor roligt!


Från Dollarstore fick även dessa fina tallrikar samt den perfekta äggkorgen följa med.


Sedan åkte vi till Ängelholm och Fyndet och utökade Grön Anna-samlingen. Älskar denna servis!


Vi upptäckte också att en skivbutik i Ängelholm har börjat med söndagsöppet så där var vi tvungna att dyka in. Sen blev det en fika innan vi begav oss mot sista stoppet: Vejby loppis. Där hittade vi absolut ingenting, men det gjorde inte så mycket med tanke på resten av turen. Bra söndag!

Inga kommentarer: