torsdag 10 juni 2021

Jävla ärr

Kirurgen sa att han aktivt undvek att använda nitar för att få ett så litet och fint ärr som möjligt och det lyckades verkligen. Det är tunt och fint och har läkt hur bra som helst. Jag vet också att det inte ens är ett år gammalt ännu och att det kommer blekna mer. Framförallt är jag så så tacksam för att jag lever, för att Axel inte blev moderlös vid 7 månader.

Men nej. Jag HATAR det. Att jag ska mötas av detta i spegeln för resten av livet ger mig faktiskt psykbryt. Jag kommer vänta en stund till då jag vet att man helst ska vänta minst 1-2 år innan, men jag kommer behöva tatuera över/vid detta. Jag är realistisk och vet att ärr kan vara svåra och jag behöver faktiskt inte täcka det, men jag vill ha något som drar uppmärksamhet från det. Jag är helt fine med att det syns i bakgrunden så att säga, men jag vill inte att ärret ska vara det första man ser. 

Jag tänker dock göra en poäng av att ha bikini på mig när vi är på stranden med Axel i sommar. Jag må hata det men det ska då fan inte vinna.



2 kommentarer:

karlsson Mehterzail sa...

DU BEHÖVER LÅN Jag fick precis mitt lån på 200 000,00 kr från REMY.CREDIT Skicka e -post till dem nu för ditt lån (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de är de bästa, ge dem ett försök och vittna om att låneförbudet är mycket snabbt och säkert med interstat på 2% EMIAL: (remy.credit111@gmail.com) Behöver du ett brådskande lån inom 24 timmar? de har snabbt och enkelt lån till dig Jag heter karlsson från Stockholm Sverige är en ensamstående mamma är mycket nöjd nu med mina 2 barn REMY COMPAY är det bästa få ditt lån idag} Maila honom nu för ett snabblån Mail: remy.credit111@gmail.com Gud välsigne dig, herr REMY FINK.....

Anna-Lena sa...

VI HAR ETT LÅN TILL DIG ANSÖK OM ETT IDAG OCH VAR GLADA VI ÄR HELA FÖR DIG FR ALLA LÅNTYPER kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
Hej Behöver du ett snabbt lång- eller korttidslån med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, personliga lån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolideringslån etc. oavsett din kreditvärdighet.
Personliga lån (säkra och osäkra)
Företagslån (säkra och osäkra)
Konsolideringslån och många fler.
Kontakta oss för mer information om låneerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem du har ditt lån inom 6 -12 timmar. kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
Vi har ett lån till dig