torsdag 3 december 2009

Betnér och rondellhund

Givetvis gör Luleå 1-0 på LHC precis när jag startar webradion. Ska jag ta det som ett tecken?

Efter skolan igår åkte jag till Norrköping och mötte upp Nathalie. Vi åt god mat, fikade och klockan 20 var det dags för Magnus Betnér. Mycket trevligt! Han pratade bland annat om prostitution, religion, Black Cobra, recensenter och svininfluensan. Jag hejar också på vaccinet, det vore fan så roligt om landstinget dödade flera än vad själva sjukdomen gjorde, haha.

Var hemma strax efter midnatt och somnade väl någon gång innan kl 1. Skulle upp kl 5 så det blev ju inte speciellt mycket sömn. Jag sov på tåget på väg till skolan, vaknar med ett ryck och kollar mig omkring; fan också, vi är i Linköping! Det var precis att jag hann av tåget, haha. Bra start på dagen!

När jag sen sitter på bussen från stationen till skolan så tvärnitar chauffören plötsligt, mitt i en rondell. Sekunden senare ser jag att det springer en hund i rondellen. Var nästan så att jag var tvungen att nypa mig själv för att kolla om jag drömde eller inte.

Idag blir det att lägga sig tidigt. Har dessutom sovmorgon imorgon. :) Ska bara lyssna klart på hockeyn först.

Bättre än såhär blev inte bilderna tyvärr.

3 kommentarer:

Tess sa...

Säger det samma.. kul att läsa nån annans tankar och intryck av vårt kära LHC...ska du på matchen på lördag??

Zouphie sa...

Ahh en så kallad rondellhund! (Så jävla rolig jag är!!!)

Ida sa...

Hej!!!
Lägg gärna en röst på mej här ( http://snyggeman.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-finalen-v49.html ) Jag är nummer 9o :)
Tack :D