tisdag 1 december 2009

Underbart

Igår var jag och pappa och såg LHC - Hv71. Ah, vilken alldeles underbar match från LHCs sida! De spelade helt perfekt och det BP de visade upp var grymt. Framförallt under Fernholms 2+2-utvisning. Jag minns knappt när jag såg dom spela ett så bra BP senast. Tyvärr gjorde HV mål när det var ca 30s kvar av den utvisningen, men ändå. Riktigt bra!

Kul också att Engstrand var så bra i målet!

Matchen slutade 5-2. Lika dåligt som det var mot Timrå i lördags, lika bra var det igår. Tack för det LHC. =)

Idag har jag hämtat ut nycklarna! Mikaela var med som sällskap/vägvisare. Tur det, annars hade jag nog inte hittat, haha. Flyttar in i helgen, längtar!


Nedsläpp i andra perioden. 1 minut och 1 sekund senare hade Mårtensson gjort 1-0. :)

1 kommentar:

LHCTess sa...

har varit jätte dålig med min blogg men måste hitta kraft igen..tack för ditt inlägg.. Kram LHCTEss