torsdag 25 februari 2010

Hockey och fysik

Jag, Fredrik och Jonas släpade oss upp kl 05.50 för att kolla på Sveriges kvartsfinal mot Slovakien. Eller, de släpade sig upp. Jag har varit uppe hela natten och kollat på hockey. Kunde ju inte missa Ryssland - Kanada, ren jävla hockeyporr.

I alla fall. Skitmatch, och Sverige är utslaget. Den som är förvånad räcker upp en hand.

Efter matchen har jag pluggat fysik och lagat mat, och nu sitter jag här och är så trött att ögonen antagligen går i kors. Men att gå och lägga sig nu är bara korkat, så jag surfar runt på flashbacks humoravdelning. Kan inte sluta fnissa åt följande vits:

två muffinsar satt i en micro
den ena: Fan va varmt det börjar bli här
den andra: HJÄLP en muffins som kan prata


Jag vet, den är kass. Men jag kan inte sluta.

1 kommentar:

Zouphie sa...

Haha den var ju riktigt rolig ju!!! Ahh måste ner och berätta den för Pontus nu haha. Så jävla bra:) Speciellt när man som jag är nu, övertrött...