torsdag 18 februari 2010

Insert title here

Jag tror allvarligt talat att jag hostar upp lungorna snart. Mysigt.
Jag tror också att jag är en moderatmagnet, men det är en annan historia.

Plugg och OS, så kan man sammanfatta de senaste dagarna. Herrarna inledde hockeyn trevande, Damkronorna blev som vanligt förnedrade av Kanada och curlingen har börjat bra. Två guld har vi ju hittills, Björn Ferry och Charlotte Kalla. :)

Såg ni Anjas krash igår? Fy. Om jag vore skidåkare så vetifan om jag hade vågat starta efter det där.

För övrigt så kan jag konstatera att fysik och aggrotech/industrial/EBM är en bra kombination. Synd att man inte får ha mp3-spelare under tentan.

Dagens soundtrack:
Front 242 - Rhythm of Time
Combichrist - God Wrapped In Plastic
Informatik - Retrogradation (On The Verge Version)
Armageddon Dildos - East West
Psyclon Nine - Parasitic
Combichrist - WTF Is Wrong With You People?
Agonoize - Blut, Sex, Tod


Inga kommentarer: