söndag 28 mars 2010

BK4 i mitt hjärta ♥

Jag vet att jag har sagt att jag aldrig i hela livet skulle bo i korridor. Men att flytta hit är det bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv! Jag älskar min korridor :)

Igår var det fest här. Började med musik och dricka i allrummet. Queue-regeln bröts några gånger, men det var lugnt ändå, haha. De flesta begav sig till hg, vi andra gick till en annan fest. Det var dock inte så kul (med undantag för C-aren och hans bourbon), så vi gick hem och spelade hockeyspel istället. Jag vann! Jag vann även i NHL 09, trots att jag inte hade spelat det förut. Jag hade inte ens rört en xbox-kontroll innan.

Ja just det. Vi är numera ägare till 3 fina parkeringsskyltar.
(Nej, vi hade inte ner stolpen. Den låg på gräsmattan.)

Idag är det ganska segt. Somnade inte förrän vid kl 07 och har inte sovit speciellt mycket. Görs inte många knop med andra ord, väntar mest på att klockan ska bli 20 och dags för fika. :)

Inga kommentarer: