fredag 19 mars 2010

Vi flyter i vår dominans

Dagen har bestått av tentaplugg och mat & fika med Nathalie (NCIS-helg så fort som möjligt, right?). Tummen upp för mat&fika, tummen ner för tentaplugg. Men jag tror att jag börjar bli vän med integraler, trigonometriska ekvationer, magnetiskt flödestäthet, induktans och allt vad det heter. Förståelsen finns någonstans där inne. Sen om den kommer fram på tentan eller inte, det är en annan sak.

Jag vet inte om det är tentorna som spökar eller inte, men jag har drömt så jäkla konstiga drömmar den senaste veckan. Bland annat om ett kryssningsfartyg med konstiga ramper, där folk har suttit på rampen, fastnat i isen och fått huvudet avslitet från resten av kroppen.

Vad vill mitt undermedvetna säga med det?

Dagens: Imperiet - Tusentals Händer
Bubblare: Squeeze - Cool For Cats

3 kommentarer:

MATILDA sa...

Får hoppas att ni vänder på det då, lycka till matchen idag ! ;)

Åh tack!
Vad kul att även någon annan supporter kan säga så, blir verkligen glad :D

MATILDA sa...

Jaa verkligen, precis! =)
Men det blev ju verkligen ingen rolig match idag för oss... vill bara glömma. Alltihopa. Riktigt tungt... :/

Okej haha, får testa den smaken nästa gång då=D Nog för att det säkert blir ett tag till nästa Ben&Jerry för att det är så dyrt haha.

MATILDA sa...

Men det är bara att säga grattis till eran vinst! B-)