torsdag 3 juni 2010

Det gör ont

Rödljus, danska flaggan, vad ni än vill. Jag gör en ytterst trovärdig imitation av det just nu. Mina armar svider och jag missbrukar kylbalsam. Tärningsspelaren är en förrädiskt bra bok som gör att man fastnar i solen längre än man hade tänkt.

Glömde nämna att vi har sett [REC] 2 nu, och fy fan säger jag bara! Den skrämde mig ännu mer än första filmen. Fråga bara mina grannar, efteråt stod jag och bara stirrade rakt ut i flera minuter.

Imorgon tar min lillebror studenten, och jag kan inte riktigt greppa det. När blev han så stor? Trots att han numera är ett huvud längre än mig är han inte mycket mer än 11-12 år i mina ögon, och i höst kanske jag springer på honom på campus. Absurt.

När gick den här plutten och blev 18 år?


Dagens låt: In Flames - Metaphor

2 kommentarer:

Emma :p sa...

Gud ni är ju jätte lika hannah :)

Hannah sa...

Haha, är vi? Jag ser det inte :P