torsdag 10 juni 2010

Sommarlov!

Den där tentan kan verkligen ha gått hur som helst. Men den här gången försökte han åtminstone inte förvirra oss genom att ha med massa överflödig fakta i uppgifterna, alltid något. Oavsett hur det gick så vägrar jag tänka på fysik förrän i augusti, nu har jag sommarlov! Åtminstone fram tills jag börjar jobba om två veckor. ^^

Tänkte försöka hitta sjätte och sista Stanley Cup-finalen någonstans. Eftersom den spelades i natt kunde jag inte sitta uppe och se den, och jag vill gärna se Chicagos avgörande. 2008 gick de inte ens till slutspel, och nu har de vunnit Stanley Cup. Så otroligt kul att ett ganska ungt lag (Kane, Toews, Hjalmarsson osv) vann, och kul att se att deras satsning gav resultat så fort! :)

Okej, slut på hockeynördning. Nu ska jag laga mat.

2 kommentarer:

Anna sa...

Skönt med sommarlov!
Om du jobbar hela sommaren, kan du tänka dig att vara lägenhets- och kattvakt v 29?

Zouphie sa...

Självklart ska jag ta och räta ut alla krockiga vägar också:) Tänk så bra för mänskligheten att slippa att bli åksjuka! Jag skulle verkligen göra så mycket nytta om jag var odrägligt rik haha:)