söndag 4 juli 2010

"Skaune"

Grymt bra helg i Skåne!

Det började bra i torsdags. Givetvis var x2000 försenat, så jag höll på att missa min anslutning i Hässleholm. Tack och lov hann jag med.

Skulle kunna skriva en hel del, men några nyckelord får beskriva helgen: Mötas på stationen, liten biltur, "skräm inte min hund nu", kramar & pussar, Worms, nattbad, sova nära igen, bada i havet, muta, kasta sand, tv-spel, ett hästcitat ingen kommer ihåg m
en som var jäkligt roligt, "Sovjetvatten", Kullaberg, brännmanet (gissa vem som råkade ut för den? jag givetvis), klättring, skrapsår, foto, fegis, nästan halka på klippa, taggbuskar, rivsår, glass, vm, promenad, film, mys, mer Worms, sova länge, säga hejdå.

Bah. Saknad.
Låt resten av sommaren gå fort.

1 kommentar:

Emma :p sa...

Men lilla gumman, har du inte berättat för ann-sofie? ;)
Men ooppps.. De har jag :D
DU får ta med honom hit så man får se trynet på honom :)