tisdag 10 augusti 2010

Hoppsan!

Häromdan kunde man läsa att Josef Melichar var aktuell för SSK. Trist tänkte jag, eftersom det är en spelare jag gillar skarpt och som skulle kunna göra stor nytta i LHCs försvar. Offensivt ser det inte så tokigt ut, men defensivt? Pihl och Hävelid i all ära, men sedan var det lite tunt.

Så kunde man igår läsa att han nobbade SSK, och idag blev det klart att han återvänder till LHC. Det kom som en överraskning kan jag lova. Det fanns inte minsta lilla indikation på att detta var på gång, inget litet rykte, ingenting.

Mycket bra det här! Vítejte zpět, Josef!

Jag överlevde mina sju dagar i sträck på jobbet. När man är inne i det är det inga problem, men jösses vad trött jag var i söndags! Helt jäkla slut. Så skönt att vara ledig igår och idag. Bara två dagar kvar nu, och på fredag åker jag hem.

Min senaste musikförälskelse, The Vincent Black Shadow:




Att säga saker utan att faktiskt säga det?
Jo. Vore det en sm-gren skulle vi lätt vinna guld.

2 kommentarer:

Zouphie sa...

Jag ska komma och våldgästa dog någon helg i höst och då ska vi partaja. Bara så du vet:)

Hannah sa...

Välkommen! :D