torsdag 3 mars 2011

Hockey ikväll

Kan man inte skriva på sin dator utan att det låter som att man håller på att slå sönder den kanske man inte ska ha med sig den på föreläsning? Fruktansvärt irriterande. Och ja, jag vet att jag slår på tangenterna ibland, men det är verkligen inget emot den här personen.

Black Army har visat sig från sin allra smartaste sida nu igen. De nekade de 150 biljetter som bortalagets supporterklubb blir tilldelade, eftersom de inte ansåg att deras säkerhet kan garanteras på den sektionen. För lite utrymme för så många stora starka tuffa pojkar uppenbarligen. Så istället uppmanade de sina medlemmar att köpa biljetter till andra sektioner i arenan, vilket givetvis slutade med att försäljningen av biljetter via nätet stoppades. Fullständigt logiskt. Och nu gnäller de om att de blir portade från arenan och att det är väldigt dåligt agerat av LHC detta. Vad trodde ni skulle hända egentligen? Trodde ni att LHC bara skulle se på och låta er köpa dessa biljetter? För ert rykte säger ju verkligen att ni är lugna och skötsamma och att det absolut inte skulle medföra någon risk för den övriga publiken.

Nötter.

Igår kväll öppnades i alla fall försäljningen på ticnet igen, men varken ATG- eller ticnetombud har kunnat skriva ut biljetter, så jag fick idag bege mig till Cloetta Center för att hämta ut dem. Ikväll hatar jag (och pappa) AIK från sektion S.

Jonas har praktik på en skola i Kolmården, vilket innebär att han åker från Ryd vid halv sju, och tidigast är hemma vid 17. Som ni förstår hinner vi inte ses så mycket, men imorgon är det äntligen fredag och då får jag träffa honom i mer än 10 minuter!

Inga kommentarer: