söndag 24 juni 2012

Midsommar

Midsommarafton var en av de bästa någonsin. Började med att jobba till 15 så jag missade sillunchen (inte mig emot), men lyckades komma fram till Ryd lagom tills att köttet var färdiggrillat. Det blev en väldigt trevlig kväll, var längesedan jag skrattade så mycket och det kommer dröja ett tag innan jag kan titta på en valp utan att skratta igen.

Avslutade med att promenera hem, var ljummet i luften och väldigt skönt att gå. Somnade strax efter kl 4 och sov som en stock till 12:30. Tydligen muttrade jag något om koskenkorva i sömnen, haha.

Igår var jag ledig och gjorde inte mycket mer än att varva Alice: Madness Returns. Det är nog det mest skruvade spelet jag någonsin spelat, alla kategorier. Helt galet och helt fantastiskt.

Midsommarstången bestod av en korsfäst apa med en groda på huvudet. Jo, jag umgås med fullständigt normala människor....

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

sv: låter som en fin midsommar! gillar er "stång" bättre än inget alls ju :)

Sv: ja ibland undrar man hur man tänker, haha.. Man gör dumma saker utan att tänka.. att peta i en maskin som är igång hade jag nog lätt med kunnat göra!