onsdag 27 juni 2012

Seg onsdag

Promenaden hem mitt i natten gav mig tre dagar med halsont. Passande nog var jag ledig de tre dagarna, och det gick över lagom tills det var dags att jobba igen. Istället har det nu satt sig i huvudet, fy vad segt det har varit idag. Tankarna har varit som sirap och jag har känt mig så slö. En himla tur att jag har diskat idag och därmed inte behövt tänka särskilt mycket.

Annars har vi idag varit hos Johan och sett semifinalen mellan Portugal och Spanien. Jag tänkte mest på Figo och hans medverkan på nobelmiddagen, där han hela tiden pratade om sin svenska fru. Haha, det var ett fint projekt vi gjorde första året på gymnasiet.

Imorgon är jag ledig och ska träffa Suz och äta lunch. Förväntar mig att få höra alla detaljer om frieriet!

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Så typiskt att vara sjuk när man är ledig.. Anna blev snorig första dan på lediga veckan och det håller i sig än!!

Sv: ja när blev anna så stor? var är min bebis?!