måndag 19 november 2012

Manic Monday

Jag säger då det. Det svåra med kursen vi läser just nu är inte att tolka resultatet, utan att hålla reda på alla olika siffror. Det är miljarder (känns det som) observationer och så ska det räknas i typ 10 steg. Fördelen är att vi på denna del har en väldigt bra föreläsare. Hade vi bara haft honom på hela kursen hade allt känts lättare, nu känns första delen som en stor röra.

Nåja. Förhoppningsvis löser det sig.

Annars då? Jag har besökt julmarknaden på Ekenäs slott för första gången i mitt liv. Var faktiskt lite mindre än jag hade väntat mig, men himla mysig.
Idag har vi simmat igen, och det känns inte riktigt lika mycket denna gång. Men det är fortfarande smått jobbigt att ta sig upp för trappan efteråt. Känner mig som definitionen av otränad.







1 kommentar:

Elin sa...

Hej! Vad kul att du hittade bloggen =)

Allt är bra, lite krångel med tandläkaren bara just nu...

Själv då? =)