söndag 4 november 2012

Söndag

Jag är så klantig. I tisdags lyckades jag skära mig på en brödkniv när jag diskade, så nu har jag ett fint sår som gör ont så fort jag nuddar det. Bra jobbat!

Efter några dagar i skåne är jag helt avslappnad. Har haft en väldigt skön minisemester bestående av fotboll, shoppingtur på Väla, promenad vid UFO-monumentet och havet, biljard, hembygdsparken, fotograferande vid Halvsjön (tror jag den hette), gåsmiddag, nattpromenad och en syn jag inte trodde jag skulle få se: Jonas frivilligt busande med Casper. Han lyckades även lära Casper några fula ord, förhoppningsvis kommer han inte säga dem på dagis, haha...








1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Att se jonas busa med casper frivilligt var nog inte som NÅGON hade väntat sig ;) Men roligt...

Ordet kan han än.. när vissa påpekar det ;)

Du tar så fina kort!