torsdag 24 oktober 2013

Färdig!

Jag är äntligen färdig med hemtentan! Deadline är imorgon kl 17 så nu tänker jag låta den vila innan jag läser igenom den en sista gång imorgon förmiddag. På eftermiddagen åker vi sedan ner till skåne för en minisemester.

Den där tentan har gett upphov till en oväntat konsekvens förresten. Jag har lyssnat på ganska mycket 90-talsmusik under tiden jag har skrivit den (enligt filosofin att allt blir roligare med den musiken), och nu har jag ont i halsen efter en obönhörlig lust att sjunga med i allt från E-Type och Spice Girls till The Prodigy. Det har varit synd om våra grannar idag kan jag säga...

Annars så har jag tittat på LHC - Leksand på datorn. Jag ville inte behöva stressa precis innan deadline imorgon så jag prioriterade att sitta hemma och skriva på tentan istället. Givetvis så gör de en ganska bra match bara för det, typiskt. Men skönt med något positivt efter matchen mot HV förra veckan. De började lite sådär, men i andra perioden gjorde de en rejäl tempohöjning och då hängde inte Leksand med längre. Sedan gjorde Engstrand en mycket bra match också och till slut så blev det en ganska enkel seger. Fint!

Nu ska jag spela tv-spel, något jag knappt gjort de senaste två veckorna.

1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med två små sa...

Sv: jag är inte pysslig men jag VILL! vet inte när man ska hinna bara.. och var man ska sitta!
Haha..
Sådana gener hoppar över ibland, haha..
Dina barn blir säkert jättepyssliga! Om dom nu inte ärver Jonas sidas gener :)