måndag 28 april 2014

Den 28:e april

Det är inte vilken dag som helst, för det är bästa Sofies födelsedag! Hipp hipp hurra! :)

Helgen som gick var helt perfekt. I fredags var vi först hemma hos oss, och sedan hade Nuclear Nation 80-talstema. Det var i princip konstant allsång på dansgolvet, och när "Du ska va president" dök upp försvann min röst helt. När Imperiet är anledningen till att ens röst försvinner, då har det varit en bra kväll! Lördagen ägnade jag åt att titta på Bones medan Jonas var på styrelseskifte, och söndagen ägnades åt fiske och läsande.

Dessutom så dök det upp en lösning som gör att vi slipper lägga 15 000 kr på en flyttfirma, och vi har hittat en billig städfirma. Samma städfirma som gjorde ett lysande jobb med morfars lägenhet, så jag har höga förväntningar på dem.

Annars flyter dagarna mest ihop, jag njuter av det fina vädret och läser uppsatsrelaterade saker. Vilket jag ska återgå till nu.

Dagen i ära, en av mina favoritbilder. Sofie är koncentrerad och jag är skeptisk :D

1 kommentar:

Zouphie sa...

Åh det känns som igår! Tänk att det gått 7 år...galet:-)