torsdag 8 januari 2015

Så var det 2015

Här har det nya året inletts med en ordentlig förkylning. Just nu är jag i stadiet där näsan kliar hela tiden, jag snyter mig och nyser nästan konstant. Dessutom har jag inte riktigt fått tillbaka min normala röst. Lysande förutsättningar för att plugga. Det känns som att det hade varit mer givande att försöka resonera med en knäskål.

Utöver detta inledde jag året på bästa sätt, med en massagebehandling! Hade aldrig varit på massage förut så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, men det var fantastiskt skönt! Synd bara att tiden gick så fort, när hon var färdig tyckte jag att det hade gått ungefär 10 minuter.

Annars då? Imorgon ska jag skriva omtenta, nästa fredag ska en hemtenta in och dessutom håller jag på att söka jobb. Jag har tidigare inte riktigt kunna ringa in vad jag vill jobba med, men nu tror jag att det börjar falla på plats. Håll tummarna för mig!


Innan massagen badade jag bubbelpool och satt sedan och läste. Fantastiskt avslappnande!

Inga kommentarer: