onsdag 12 augusti 2015

Semster i Östergötland 2015

Vi spenderade 4 dagar på min favoritplats i världen, nämligen Blåvik. Fiske och bad i Sommen på dagarna och mys framför brasan på kvällarna, det fanns absolut ingenting att klaga på. En kväll kom Sofie upp och åt middag med oss, vi grillade lax och satt på altanen och pratade om allt och inget. Fantastiskt trevlig kväll! Avslutade semestern med en natt hos mina föräldrar innan vi åkte hem igen.

Hem förresten, det där är spännande. Jag åkte hem till Östergötland för semester, och jag åkte hem till Helsingborg när den var slut. Det är verkligen dubbelt.

Min barndoms somrar kan sammanfattas med den här bilden.



Håller man ögonen öppna kan man hitta en hel del däruppe. Troll..

...lie i trädet..

...och ett gäng stenkonstellationer.



Inga kommentarer: