måndag 26 oktober 2015

Jinx

Haha, bara för att jag skrev som jag gjorde tidigare så har det givetvis gått sämre för LHC de senaste omgångarna. Skadorna som dykt upp är givetvis trista, men jag är inte särskilt orolig ändå. Det tar tid att bygga nytt och jag står fast vid den förhoppning jag hade inför säsongen: en plats i topp 6.

Med det sagt så ska det bli skönt med ett litet uppehåll så att vi förhoppningsvis får tillbaka lite spelare...

Hittills har Helsingborg mest ägnat sig åt att leka "50 nyanser av grå himmel". Samtidigt så har mina flöden varit fyllda av soliga höstbilder från andra delar av Sverige så jag har känt mig lite lurad på hösten. Men häromdagen fick vi äntligen en riktigt fin höstdag!






1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med två små sa...

Har varit lite dåligt med dom fina höstdagarna. Har det varit sol har det blåst och är det vindstilla så är det dimma och dis och regn..
Men nu så verkar det vända lite!

Sv: Det är så sjukt på ngt sätt. Man tänker ju alltid att sånt händer inte här. Inte i Sverige... Och sen kommer detta...?!?