lördag 23 januari 2016

Gräsänka

Jag har idag skickat iväg Jonas till Norrköping på spelning. I peking fanz lokal. BLÄ, jag känner att det kommer krävas grovsanering innan han får komma hem igen! :D För egen del har jag inga större planer utöver att titta på LHC - Frölunda. Den fina insatsen mot Skellefteå senast ger ju lite hopp om poäng idag, förhoppningsvis kan de prestera något liknande.

Igår var vi på Bonasera och åt fantastiskt god italiensk mat med svärföräldrarna. En mycket trevlig kväll på ett mycket trevligt ställe, vi kommer definitivt besöka det igen! Jag valde en ragu gjord på salsiccia, en spännande kombination som föll mycket väl ut. Till efterrätt blev det vaniljglass. Är det någonstans man ska äta det så är det på italienska restauranger!



Häromdagen var det soligt och fint så jag blev inspirerad till att ta fram kameran. Skönt med lite sol efter alla grå (om än snöfyllda) dagar på sistone!




Winter wonderland

1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med tre små sa...

Ser gott ut!
Vill också ut och äta!
Kanske ska testa äta lunch med barnen en dag ute! :)
Var verkligen vackert ute när solen glänste på all frost!
Var också ute och fotograferade lite snabbt men bilderna fångar inte alls hur vackert det verkligen är!

Sv:Var söta dockor och söt tanke och tror nog att med tiden så hjälper det nog att berätta bekymmer för en docka för man pratar ju om det då!

Ja så skönt att han fått hus och förhoppningsvis lite lugn och ro sen!