torsdag 18 maj 2017

Jag önskar...

Jag önskar så innerligt att den där förhatliga nollan i SM-guldkolumnen en dag ska suddas ut för LHCs del. Jag vill få uppleva den där totala euforin, hoppa, vråla, sjunga, skrika, gråta av glädje, inte fatta någonting och vara lyckligast i världen. Storma isen och halka omkring med spelare och medsupportrar. Önskan blir inte mindre av att det har varit så nära två gånger. Man har nästan vågat tro på det och så har det fallit precis på målsnöret...

En dag är det vår tur. Så är det bara.


4 kommentarer:

jennifer sa...

ja sikken härlig känsla (är ju själv "Ängel" och hejar på Frölunda ;) ) Men på lördag spelar ju Sverige landskamp, kanske få vi glädjas lite åt en vinst då? :)

Sofie - Livet på landet med tre små sa...

Hoppet är det sista som överger sägs det ju!

SV: Tack, vad kul!
Jättekul utmaning och verkligen utmanande! Oj vad man kör fast och får jobba! Men himla kul!

Days by Johanna sa...

Ditt inlägg har valts ut bland tre till och vinna. Jag har startat en omröstning som pågår i 24 timmar. Den med mest röster vinner!

Här hittar du omröstningen!

http://daysbyjohanna.se/2017/may/omrostning-jag-onskar.html#comment

ullie sa...

kram o fin fortsättning på helgen