tisdag 28 maj 2019

Fullspäckad helg

Ja, det är nästan så att jag hade behövt en helg efter helgen. I fredags hann vi precis komma hem från jobbet och handla innan besök i form av Emma och Robin knackade på dörren. Vi åt hamburgare och pratade om allt och inget, och jag som brukar vara helt slut på fredagar höll ut ända till efter midnatt. Den ni!

På lördagen drog Jonas iväg till Köpenhamn strax efter frukosten, vi andra begav oss mot Ullared efter lunch. Nu kan man tycka att han vann den dagen ganska ordentligt, men å andra sidan så var jag på en stor hemavdelning utan någon som kunde lägga in något veto, hehe. Jag hade inte varit där på 12 år och jag måste säga att jag blev positivt överraskad, det fanns mycket roligt. Bland annat så hittade jag en fantastisk jordglob samt en leksak jag var tvungen att köpa för att den var en stor favorit när jag var liten!

Hur fin?

Bushinken, mer känd som "hinke"


På söndagen var vi och röstade och sedan begav vi oss mot Höja för ett litet mors dag-firande. Efter det åkte vi hem, slängde oss på soffan och kollade på Sopranos. 

Det är skönt att den här arbetsveckan få lite ledigt mitt i p.g.a. Kristi himmelsfärd, och nästa vecka jobbar jag faktiskt bara måndag och tisdag. Sen bär det av till Milano och det ni, det ska bli väldigt skönt!

Inga kommentarer: