måndag 22 juni 2009

090622

I lördags var jag på bröllop, Sandra och Anders gifte sig. Sandra var hur vacker som helst, kyrkan väldigt mysig och tydligen så satte de hastighetsrekord på väg fram mot altaret. Haha. Bröllopet var i Norra Solberga Kyrka, och sedan var festen i en hembygdsgård. Askeryd tror jag det hette. Det tog förresten ungefär 2 sekunder, sen höll jag på att börja tjuta. Hopplöst blödig, vem?
Dessutom kan man konstatera att jag har världens härligaste kusinbarn. Så himla underbara allihopa! =) Förstår inte att Mindy höll sig vaken så länge som hon gjorde, imponerande.

Idag har jag jobbat, och tro det eller ej, men klantiga jag lyckades hantera skärmaskinen utan minsta missöde. Jag har visserligen skurit mig, men inte på skärmaskinen. Undrar vad oddsen på det var?

Sen har jag och Carro ätit glass, gungat gungbräda och snackat lite skit. Njutit av sommaren helt enkelt! :)

Nu ska jag äta.

Inga kommentarer: