onsdag 17 juni 2009

Move like a menace

Efter en 8-17.00-dag på jobbet igår blev det en liten roadtrip. Nathalies pappa fyllde år och förlovade sig i helgen (vilket betydde fest), hon skulle köra två gäster till Skavsta och jag följde med. Det blev en himla rolig resa, en massa fula miner, diskussioner, gapskratt och även lite elakheter då och då. Haha! Väl tillbaka i Mjölby gled vi omkring och lyssnade på lite fjortismusik. Mamma sa för ett tag sen att vi inte beter oss som 20, men vad tusan, det har vi aldrig hävdat heller! ^^ Vi hann även med att hälsa på Bassen i hans supermysiga hus. På väg dit skämtade vi om att Nathalie säkert skulle missa vägen vi skulle svänga in på, och vad tror ni hon gjorde? Just det.

Jag var för övrigt helt slut igår. När jag satte mig i bilen var det första gången på hela dagen som jag slappnade av. Och jag har 4 såna turer nästa vecka. Missförstå mig inte, jag trivs jättebra, men man känner sig liiite stressad när man kommer ner efter middagen och ser hur mycket som väntar en. :P


Dagens låt: Peace, Love & Pitbulls - Move Like A Menace, Part 1

3 kommentarer:

Matilda sa...

Hahah. Ja, jag hatar dom! Speciellt den där spindeln. Jäkligt äcklig. Och stor som ett hus. :P

Anonym sa...

Vill tipsa om en jättebra sida som verkligen fungerar. Tjäna riktiga pengar genom att registrera dig på gratissidor, värva medlemmar samt få tillbaks pengar när du handlar via internet. registrera dig här http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=14812
och få 20 kr med en gång. Det är helt gratis att registrera sig

Elin sa...

Man måste få släppa loss och inte vara så gammal som man faktiskt är! Och guud så skönt det kan vara!