lördag 27 juni 2009

Hard work work!

Citat Pontus: "Slår du Hannah? Det får man göra, för hon är LHC:are"

Bah. :P Hugo är ju också LHC:are, eller hur Sofie? ;)

Den här veckan har jag varit ledig två dagar, tisdag och torsdag. I tisdags gjorde jag i princip ingenting, och i torsdags träffade jag Sofie och Hugobus en sväng. Vi åkte in till stan och köpte barnmat, åt glass, gick en sväng och åt varsin köttbulletallrik. Senare höll vi på att somna på altanen, så sega blev vi i värmen.

Hugobus! Tänk att han snart fyller 1 år, vad fort tiden går...

8.00-17.00 igår, idag och imorgon. Jag brukar inte klaga på värmen, men nej, det får gärna vara svalt de dagar jag jobbar. Det blir så satans varmt där nere.

Dagens klantarslen: Jag och Sanna, vi höll på att glömma SL.
Dagens gapskratt: Tung peruk och 10 cm-bebis med Magnus Uggla-hår.
Dagens åskådare: Elsa (Maritas katt) satt utanför fönstret och höll koll på oss.

1 kommentar:

Zouphie sa...

Hugo är ju född LHC:are:) Det vet ju du! haha