lördag 28 november 2009

Vaccin och hockey

På onsdag börjar vaccineringen av elever och anställda på skolan. Jag vet fortfarande inte om jag ska ta vaccinet eller inte. För min egen del skulle jag inte göra det, men jag har vänner och släktingar med små barn och det skulle vara det som gör att jag ändå tar vaccinet... Äh, jag vet inte. Vi får se.

Samtidigt som vi hade sittningen i torsdags så spelade LHC hemmamatch mot Frölunda. Jag kunde inte låta bli att plocka fram telefonen då och då för att kolla målservice. Seger med 4-0 och en stabil insats av hela laget, mycket bra. Hoppas de kan fortsättta i samma stil mot Timrå idag.

Sen måste jag nämna Calle Gunnarsson. Killen spelar ju som om han hade ett antal NHL-säsonger bakom sig! Det är inget spektakulärt, men han spelar lugnt och tryggt och är på rätt plats hela tiden, precis som vi är vana att se honom, och han får mycket speltid. Otroligt roligt att se. :)

Inga kommentarer: