måndag 12 april 2010

King of my castle

Deklarera - check!

Helgen som gick har varit väldigt bra! På fredagen kom Nathalie hit. Vi lagade tacos, spelade GTA Vice City, åt godis och dreglade över NCIS. :) På lördagen bar det av till Norrköping (hästen har inga pengar...). Mitt hår färgades, vi mötte upp Thess för mat på Världens Bar, mysförfest hemma hos Nathalie och sen iväg till Trappan där det var 90-talsfest. Bra kväll med mycket bra musik!

På söndagen hände verkligen ingenting. Vi skulle gå runt strömmen, men fastnade på en brygga. Så otroligt härligt att ligga där i solen!

Idag har jag varit effektiv. Slutade kl 17, och efter det har jag hunnit med att handla, plugga fysik och matte och göra matlådor. Mitt första försök till lasagne blev ganska bra, om jag får säga det själv.

Nu ska jag gå igenom lite bilder. Imorgon är det skola 8-12, sen väntar Bosses-glass och (ev) lite plugg med Suz. :)


Wamdue Project - King Of My Castle

1 kommentar:

Rebecca sa...

Fysik och matte låter väl sådär.
Men tacos och brygga låter bra!