tisdag 13 april 2010

Toppendag!

Ah, vilken bra dag det har varit idag! Slutade skolan kl 12, och då begav jag mig ner till stan för att möta upp Suz. Vi gick till Bosses och köpte glass och satte oss sedan vid Domkyrkan och njöt av solen. Vid klockan 13 satte vi oss på biblioteket och pluggade. Vi satt kvar till kl 17, och med undantag för en fikarast så pluggade vi effektivt hela tiden. Jag gjorde 23 mattetal, och hade rätt på vartenda ett! Då ska ni veta att det är matte E vi håller på med nu. Det bara klickade till när jag satte mig där.

Som sagt, en riktigt bra dag. :)

Årets första Bosses-glass. :)

1 kommentar:

MATILDA sa...

Oj så gott !
Vad är bosses glass för något då? ;)

sv. Aha okej, haha tack :D Får hålla tummarna för det då, och att jag iaf int kör sönder något... alla andra bilar, katter och stolpar får akta sig!

Nä ingen rolig final alls, pest eller kolera var rätt ord. Men ja, måst jag hålla på något av lagen så är det HELT KLART dif... ;P