tisdag 11 januari 2011

Minus

Mamma och pappa, ni kan sluta läsa nu. Annars får ni nog veta mer än ni vill.

Då min kropp har flippat ur lite den senaste månaden gick jag i morse in på apoteket och köpte ett graviditetstest. Egentligen trodde jag inte att jag skulle kunna vara gravid. Risken att jag skulle vara det är minimal, men lika bra att utesluta det. Nervositeten innan, och de där minuterna man ska vänta innan man avläser resultatet - den var vidrig! Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Men tack och lov dök det upp direkt, ett starkt minus. Ingen bebis i min mage alltså. :)

För att byta ämne helt: ni som har spotify kan klicka här och lyssna på Roxettes nya singel. Var lite tveksam först, men jag gillar den mer och mer för varje gång jag lyssnar på den.

Nu ska jag spela Red Dead Redemption.

2 kommentarer:

Zouphie sa...

sunnDet är något bland det mest nervösa man kan göra, ta ett graviditetstest:) Vare sig man vill bli gravid eller ej:)

Jag diggar Roxettes nya låt, Hugo också. det sa han i bilen när vi lyssnade på den haha så söt:)

Hannah sa...

Ja usch, det var hemskt!

Haha, bra där Hugo :D