lördag 5 februari 2011

Hockey och texmex

I torsdags var jag och pappa på hockey, LHC - SSK. Sofie var även på plats så vi passade på att träffas i pausen precis som vi brukar. Var bara Catrine som fattades! Själva matchen var ganska dålig, LHC var bara mindre dåligt och lyckades till och med göra mål i powerplay. Ett rent slumpmål visserligen, men ska det vända är det precis sådana mål de måste få. Då kanske de slappnar av och slutar överarbeta allt.

Igår var det texmex-sittning med Västgöta Nation. Mycket rolig kväll med en hel del skratt, tequila (inte för mig dock.... urk!), synth-diskussioner och MASSOR mat. Jag kan inte fatta att jag var hungrig när jag vaknade, så mycket som jag åt. Var väl hemma strax innan 02 och slökollade på Eurotrip innan vi somnade.

För övrigt så lutar det åt att det blir Arvikafestivalen för mig i sommar. Än så länge är Hocico och Covenant klara. Det är nästan så att de skulle kunna boka vilken annan skit som helst, Hocico väger upp allt! Arga mexikanare är något av det bästa som finns inom musik.




Grått, trist och regnigt ute idag. Så jag tänker gå till hemköp och köpa lite godis, och sedan ägna dagen åt Twin Peaks och Red Dead Redemption.

Inga kommentarer: