onsdag 4 maj 2011

Spotify

Jag gjorde det, jag betalade för Spotify. Gratistjänsten har nu begränsats till 10 h/månad och 5 spelningar/låt - vad fan, det använder ju jag upp på en dag! Jag använder det så mycket och det finns så mycket synth, EBM och aggrotech där att jag inte har några problem med att betala 49kr/månad. För mig är det värt det.

Valborg var bra och första maj var ännu bättre. Jag och Jonas var i Norrköping och såg Eldkvarn. En mycket bra spelning och ytterligare ett band på min "måste se"-lista avklarat.

Eftersom minneskortsläsaren på min dator saknar drivrutiner och jag inte hittar några att ladda ner någonstans blir det inga bilder från varken Valborg eller Eldkvarn. Slänger istället, helt orelaterat, in två bilder från ett av besöken i Skåne i somras.

Kullaberg. Helt klart värt klättringen.

Otroligt avslappnande att vara här.

Inga kommentarer: