tisdag 10 maj 2011

Tionde i femte

Det är ganska kul att ställa sig på vågen för tillfället. Från 83 i februari till 74,2 idag. Jag undrar dock var de satt, för jag ser då ingen skillnad. Ett par jeans har visserligen blivit för stora (ursäkt att köpa nya!), och t-shirtar och tröjor sitter lösare, men när jag tittar i spegeln ser jag noll skillnad.

Nåja, jag är i alla fall väldigt nöjd. Och nej mamma och pappa, ni behöver inte vara oroliga. Jag går inte på diet, jag svälter mig inte. Det enda jag har gjort är att sluta äta så förbannat mycket godis. :)

Idag har jag varit i Mjölby och träffat Nathalie. Vi har solat, spelat Super Mario Bros och Shrek, ätit på Gusto och bara varit. Givetvis har jag bränt mig och ser återigen ut som danska flaggan. Kan ju tycka att jag skulle ha lärt mig något från förra året, men icke. Men bortsett från det en väldigt skön dag!

Inga kommentarer: