torsdag 18 augusti 2011

Insert title here

"- Släpp inte henne! Hon är trevlig, har bra musiksmak, låter dig festa och har stora bröst!"

Tack för komplimangen antar jag.
Dock har jag fortfarande svårt att förstå fascinationen över att jag inte försöker förändra honom, utan låter honom leva som han gjorde innan vi blev tillsammans. Varför skulle jag inte? Jag vill inte ha någon som kontrollerar 100% av mitt liv och jag vill inte kontrollera 100% av någon annans liv. Jag föll ju för honom för att han är den han är, då är det ganska korkat att försöka förändra det.

Jag vill inte tro att det är så unikt som folk vill få det att framstå. Men det kanske det är? Med tanke på vad Jonas lillebror sa till honom: "grattis, du har hittat den enda logiska kvinnan!"

Det märks att semestern är slut, på jobbet är det mer beställningar och sådant än vad jag är van vid. Men hittills har det tack och lov varit ganska smidigt. Sista dagen imorgon, men eftersom jag har det ganska lugnt ett tag efter nolle-p har jag sagt att jag kan jobba om det behövs. Extra pengar är aldrig fel.

Snart är maten klar och sedan har jag visst lovat att se fotboll ikväll. Lagom aktivitet en kväll som denna.

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Låter precis som liten bror ;)

Sv: Nu är kameran lämnad till Expert. Objektivfel stod det på hela skärmen en dag. Tur man tog försäkringen....